helg a bra hej

Den här veckan har tage knäcken på mig, och nästa vecka blir ännu värre.
jaha det var såhär 2an skulle se ut, jaja.

Nu är det helg iallafall! och jag ska sova heeeeeela helgen hade jag tänkt då :) nä men ikv ska jag till Linnea iaf och myse på med idol och så. Lilletötisen har ju opererat sig idag så jag måste dit och ta hand om na :') Men först ska jag äta go mat med mammsen som hon håller på att laga nu. Hon ska åka till gävle imorron så det här blir vår sista måltid tsm... skojja.. hon kommer hem igen, nån gång. he he

SER NI MIN NYA DESIGN FÖRESTEN??? fin va?? .. ja jag vet :')
nä men ska fixa litt mer me den , men orkade inte se min förra så det fick bli den hära!

nä nu ska jag förbereda mig inför idol, HEJJA RAHBI <3<3 :'(... hejja ERIK :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0