helg slut hejdo

jaha nu har denna helg också gått!
och i fredags va jag och Linnea ba hemma hos henne och såg på idol och sånt. ÄNTLIGEN ÅKTE EDDIE UT!!!

igår va vi bara hemma hos mig och såg på film och så, fick litt fin besök också! ha ha ha... Sedan vart de till att kolla på Bert!
det finns inga farliga djur i skogen ,det finns inga farliga djur i skogen, det finns inga farliga djur i skogen , det finns inga farliga djur i skogen,  det finns inga farliga djur i skogen,  det finns inga farliga djur i skogen, det finns inga farliga djur i skogen, det finns inga farliga djur i skogen, det finns inga farliga djur i skogen, det finns inga farliga djur i skogen.
hahahahahahah ♥

idag lagade jag och Linnea tacos här hemma och sedan kom Johanni och åt&umgicks med oss =)
Nä nu måste jag sova.. skola imorrn......

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0