hos farmor

ja nu ligger jag här i farmors nya säng som är svin skön! sån där man kan trycka på en dosa så åker den upp&ner. hoho. Kännde att jag var tvungen att röra på mig lite och inte ligga i sängen hela dagen som jag gjort. Har fan sovit ca 16 timmar så jag undrar hur detta ska gå. Hade så ont i halsen imorse också så jag pallade inte åka till skolan.
Känner lite konstigt att sova här ändå. Hela hennes lägenhet är full med bilder på pappa. Och här i hennes sovrum är det ca 10 bilder på honom när han tittar rakt på mig. Skulle aldirg kunna ha så hemma. Jag har bilder på honom men det är ovanför min säng, känns bäst så tycker jag :)
aja
ska försöka sova nu!
för imorron blirre skooooola.........................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0