jaha.men.så.trevligt

ja jag har ju besöksrekord som aldirg förr iallafall men synd ba att jag suger på att upptatera här. Nu hae det gått en vecka av skolan och nu är livet förstört igen. Önksa jag hade ett jobb så man kunnde flytta till egen läga. Jag och Linnea håller ju på att kolla runt lite på det. Har hittat en skit fin! vore drömmen. Känns som att allt skulle vara mycket lättare om man hade det asså. Men det löser sig, ska leta jobb somfan nu sen flytta vi :D ho ho.

jaja
igår hade vi avslutning med laget på o'learys. Vi spelade bowlig och jag vann. skojja jag förslorade.. Är sämst på de där och efter ett kasst vill ja inge mer för då har jag ont i armen. Sen åt vi gomat som va väldigt starkt tyckte ja, men det va gott iaf. Sen lallade man runt litt och sen vart ja så jävla trött så jag visste inte vart jag skulle ta vägen så jag åkte hem och sov. Idag vetttjafan vad man ska hitta på. Spöregnar ute gör de också, kul att man hade mer en än decimeter snö igår och nu är allt borta...

haha igår satt jag och kollade på en stor mygga som va i vårt badkar, han hade bryte ena vingen och nå ben tro jag. hahah gu så han kämpade att ta sig upp! visste inte vad jag skulle göra heller för jag tyckte så jävla synd om den. tillslut spolade jag ner den och så fick jag jätte dåligt samvete... hahah orkar inte me mig själv ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0