Julskyltning

VILKET JÄVLA DRAG DET HAR VARIT DEN HÄR HELGEN!! ni förstår inte...

Idag har jag och Linnea iallafall varit på julskyltning i Timrå. Lite så mysigt sådär.. Dom har gjort de skit fint nere i centrum tycker jag, massa julbelysning och shiit. Nu saknas ba snön! men den lärju komma i typ april.. Jag köpte iallafall lussebullar, mossa och diskmedel? haha det var till mamma, men till mig själv köpte jag tahimat som jag och Linnea tog hem till mig och åt. så jävla gott! Sen ha vi bara legat här hemma och degat på.

Imorgon är det skola igen och jag längtar inte. Känns som att de kommer bli en jobbig vecka.. MEN DE ÄR INTE LÅNGT KVAR TILL LOV NU! wihihi. och nu har jag ett stort problem:
vad ska jag ha på mig imorron?
hmmmmmm...
undra de jaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0