projektarbete hit och projektarbete dit

Ja idag har vi börjat med ett projektarbete på skolan..
vad ska man säga.. som linnea kanske..
hata NTI, hata projektarbete, hata politik.
det är så att vi har delats in i grupper där vi sedan har fått ett varsit parti typ, fast kommer inte ihåg vad de va vi fick nu för tillfället.. hehe.
Så nu är hela mitt schema fullt med bara projektarbete. Alla mina sovmorronar och mina tidiga dagar är borta.. wie....
och såklart när vi sitter och har gemongång så börjar det tjuta i hela skolan och då ska såklart brandalarmet gå. så då vare bara att klättre ut gemon fönstret och sen ner för den där jävla trappan som går runt runt runt och känns som att den ska rasa varje steg man tar, kul att man var längst upp också (y)
jaja nog som skolan..

Ikväll har jag iallafall tränat och har precis duschat. Funderar fan på att sova redan nu så man kommer upp imorgon. För imorron ska man jobba jobba jobba och jobba litt till med projektarbetet!

Måste bara säga att linnea har fått jobb idag och jag är så glad för hennes skull så nu ska jag tamig fan skriva mitt ett CV och sen söka jobb som bara den :D hoho. Då blir det thailandresa för mig och Linnea hela sommaren som hon sa! haha bra där blondie, synd ba att det är regnperiod där då eftersom dom har vinter där nere då! dum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0