amandaheterjaJA

blogg.se suger så jag har inte ens orkat lagt ner tid på att ens försöka komma in på sidan.

vad ha jag gjort hela mitt liv då.
nä jag vene de ja.
Har typ varit på praktiken.. lunchat på frasses med Erica... varit hos polisen ( haha jag och erica skulle på nå möte med en polis, och vi satt och skrattade hela tiden och han med! han är hur go som helst! vi satt där med dricka och godis och kännde oss som hemma) ..
fast de va igår..
idag ha jag också varit på praktiken och så har jag och linnea hyrt film och grejjer.
Just ja, va ju hos sjukgymnasten idag också.. Har ju så ont i ryggen så jag bara skulle vilja skjuta nån! men de va nåt med bäckenbenet iallafall så hade det spridit säg över hela ryggen på vänster sida. Just nu kan jag knappt sitta. blähh
blir nog hemma imorgon! fast måste in till stan också.. har en jävla massa skulder vetty! dom tar knäcken på mig. När jag blir stor kommer jag verkligen behöva vara med i lyxfällan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0