Framville

Praktiken idag gick jätte bra. Trivs asbra!
Fick alla barn att spela fotboll idag också, vi körde tjejerna mot killarna men det gick inte så bra. Alla sprang efter bollen och försökte ta den av varann även fast de va i samma lag, 4 stycken låg på backen och grinade för de ramlade. hua! men dom tyckte det var kul iallafall och alla som skadade sig fick ställa sig i mål sen, och då blev de glada igen. haha

Och när jag kom hem vid 1 så somnade jag på en gång och sov tills typ nu... buhu..

Sen måste jag bara säga att jag HATAR Farmville! fan hela jävla facebook ser ut som ett stort spelfält för farmville. nån har köpt en traktor nån har fått ett lam nån har skördat paprika, ja jag vet inte allt! kan alla ba lägga av..... Mest Linnéa Ring som är den största nödren av alla! första hon säger på morron är '' MÅSTE SKÖRDA MIN FAAARM'' fan vettu. läggav

hejdo


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahhah lägg av! kung ju.

2009-10-06 @ 22:33:51
URL: http://linnearing.blogg.se/
Postat av: belllaaa

JAG HATAR FARMVILLE!!!

2009-10-06 @ 22:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0