krig

nu är helgen över och imorgon börjar praktiken igen. Tråkig som jag har blivit har jag bara varit hemma och tagit det lugnt heeela helgen. Men sköönt äre!

Det är något som låter här ute hela tiden också. Typ som ett flygplan som åker runt runt huset ;s det lät igår också.. Fattar inte vad det är för nåt för runt vårat hus är det ju bara skog ? låter som det är en motorväg alldeles utanför huset.. och förra helgen lät det lika dant och då var det nåt ljus uppe i himmlen som åkte omkring och blinkade och hade sig. Kanske är krig på gång här? jag vet inte alls ja. he he

aja nu ska jag kolla på o.c.. har kollat igenom första säsong nu igen och har nyss börjat med andra.
ä l s k a  o . c

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0