ny datta

Fick en ny stationär dator för ca 2 veckor sen, men jag har aldirg använt den. Men just nu sitter jag här och smattrar på den. haha sjukt länge sedan man satt vid en sån här, men den är betydligt mycket bättre än min gammbärbara som ser ut att vara som stenålderna fast det är relativt ny? Tror jag ska lägga ner min bärbara för alltid och alltid använda den här :)) synd att man har blivit så van med bärbar bara för jag sitter typ en dec från skärmen för att kunna se något.. haha nu vet jag varför jag fick mina glasögon för ca 4 år sedan igentligen.. synd ba att jag trampade sönder som dagen efter jag fick dom.. hehe.
oj
blabla

nu ska jag gå och lägga för imorgon ska jag upp tidigt för att jobba! he he. Nu börjar praktiken i 3 veckor (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0