pallabloggggg

fan känner inte nå sug me de här att blogga, känner ba en jävla press. haha

aja får kämpa.
idag har de varit praktik. Och nu är det bara en dag kvar och sen är det lov :D:D:D:D:D:D:D:D happyface! Imorgon är det disco med barnen klockan halv 10 på morron (Y) partyyyyy..
ah efter praktiken vart de systeme och köpte litt gotta till helgen, längtar söönder. Synd ba att jag känner mig dålig, tro ja börjar bli litt sjukis :( men de stoppar inte mig elleer.

så fick jag hem papper idag också från skolan... less ja bli vetty, massa ig varningar redan nu?? vi har ju ba gått i skolan typ 2 månader.. aja de löse sig.

Nu ska jag kolla på andra avven sedan sova så jag kommer upp imorgon!
natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0