prov och shiit

Idag har vi först haft redovisning på svenskan om typ grekisk antik. Det gick super bra, förutom att jag glömmde bort att man måste kolla upp lite då och då när man står där framma och läser från ett papper. He He aja..

Efter det hade vi samhälleprov som också gick braoooo! hoho så skööööönt!.. Nu är det över i 4 veckor. byebye NTI och heihei Vivsta med alla små barn..  + lov + min födelsedag ( L )

Hjälpte Linnéa idag också med att fixa spotify på hennes datta. Känner mig då dukti när jag håller på att instalera och grejja på! jag som är sämst på datorer men nu jävlar har jag lärt mig ett och annat! Har fixat en massa på min datta med, men synd bara att jag måste formatera om den snart så då försvinner allt och jag måste göra om från början...

nu måste jag sova litt. Fick ett sms förut om att vi hade träning ikväll ändå, men sebbe frågade om jag ville med på hockey så vi får se vad jag göör


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0