ryggskott

tycker riktigt synd om mig själv idag.
för min dag började inte bra!
nä jag skulle böjja mig ner ba så fastna ryggen på mig? jag kunde inte röra mig.. tillslut kom jag ner på golvet så fick jag ligga där. Gjorde så jävla ont. tro aldirg ja ha grinat så mycket i mitt liv. he he. hela jag ba skakade och det ba svartna i ögonen på mig. Och mamma sprang omkring här hemma och viste inte vad hon skulle göra så hon ringde linnea, så linnea kom hit fort somfan och hjälpte mig. Hon är så dukti lillgomman att knäcka ryggar men det gick inte bra den här gången. jaja tillslut kom jag upp efter en timmes golvliggande. kom upp i fotöljen med mycket hjälp och sen fick jag sitta där. Men efter lite tabletter och salva så vart det bättre och sedan kunde jag va uppe och gå. Men det gör fortfarande jätte ont!
men tack linnea för all hjälp ♥

vet inte vad som hände men jag har ju haft problem med ryggen förut. Det var för att jag tränade för mycket. Fan hade 5 träningar i veckan som var 3 timmar långa med bara fys och styrka. och nu tränar jag ingenting. Kanske är därför? ja jag vene.

helt sjukt de där ändå. Tycker så synd om alla som är förlamade och inte kan göra någonting själv. det kunde jag verkligen inte förut och då vart man nästan sur när mamma frågade om hon skulle hjälpa mig med nåt för man vill kunna själv! nä hua. hoppas det  blir bättre för jag hatar att ha ont i ryggen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0