sug

ja igår blev det väl en rolig kväll. Det jag minns iaf... Är iallafall portad från max nu FAN inte ok. jävla lall.
idag har jag mått piss och det blev inte så mycket bättre när mamma skulle ha med min på birsta för att köpa skor.. Men jag köpte världens finaste skor, jag är så jävla kär i dom!!!!!!!!!!! ( L ) ( L ) jaja, åt en nachotallrik också som jag också är kär i. thihihi
Sen drog jag hem till kim där linnea också var. Vi drog en film och lite sådär, skön...t. men sen gick vi hem och det var svin jobbit, nu ligger jag här och har verkligen inte tid för nu ska jag kolla på o.c.


<3<3<3<3<3<3<3

Imorgon blir de systemet och fixa inför lördagen. gu så jag längtar, kul ska vi ha!


haha så jävla töt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0