tröttttttttt

häjhäj
Har varit hemma från praktiken idag för jag mådde piss imorse, va skit trött och hade ont i huvudet och när jag såg att det spöregnade ute gjorde det inte så mycket bättre. Vi är ju mest ute på dagarna och hur kul är det när det spöregnar ute..
tog mig en lång sovmorgon istället och det var skönt somfan! faktiskt första gången jag är borta från praktiken! så stolt över mig själv :')

ikväll vet jag inte vad som händer. Men jag har ju blivit ganska tråkig av mig så det lär bli en hemmakväll. litt idol och litt gotta sådääär. Men nästa helg smäller det hohohoooo :)))

nu ska jag kolla på jumper. Älska den filmen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

åhhh håller med dig mändy!!! det är skitbra:') POSSPOSS!

2009-10-16 @ 15:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0