booooring

idag var jag uppe tidigt kan jag lova! jag kännde att jag behövde komma i tid. Ändå somnade jag typ 2 inatt men kom ändå upp vid 6.
Ja så tog jag bussen själv in till stan eftersom dumLinnea är hemma.. påstår att hon är sjuk.. haha vilken myttoman. Ja nu har jag ialllafall haft svenska och samhälle. Skit tråkigt. Ville helst bara sova!
Nu sitter jag här och har skit tråkigt för alla har lektion utom jag... och det går ingen buss hem till mig heller. Så vad ska man gora? 
Saknar fiali och johanni jätte mycket också. Vill att dom ska flytta hem igen. Så tomt utan dom... buhu

aja nu ska jag komma på något att göra!
kanske plugga litt????????????????
nä skulle inte tro de vaa
hejja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0