cry

jaha nu sitter jag här igen och har skit lite batteri på dattan. Laddade den fullt på skolan ( plus lite hemma, råkade få med elinas sladd hem ) Men nu är det snart slut på batteri, tar slut skit snabbt ;s
aja
idag försov jag mig först några timmar, men det var skönt (y) åkte till solan och hade svenska B och Webbdesign. Lite små kul sådär! slutade halv 5 !!!!... som jag gör 3 dagar i veckan...... kul.. kul liv. verkligen. skit skola, fan tänke dom me?? att vårat liv ska gå ut på att endast gå i skolan?? nä tror inte de vaaaa...

Ah efter skolan åkte jag dirre hem och åt sen drog jag på träning. 
f a n  v a  l e s s  j a g  ä r
okej
nog om de

Nu måste jag kolla bussarna innan dattan dör. Börjar klockan 12 imorron och det går ju aldirg nå bussar härifrån skogen. Bara tidigt på morron typ 8..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0