din tur - in my äääs

Min dag började inte bra iallafall!!
började med att jag försov mig. . alltså skulle jag missa den första lektionen ( det går inga bussar härifrån ner till timrå efter 8). Så gick jag upp och skrek lite på mammi för jag bli så arg att hon inte väcker mig när hon ändå är uppe?!? ja då vart jag ju pigg såklart. Nää då får jag reda på att jag har nästa lektion klockan halv 2, Jaha kul då. Jag var ju svin pigg ja. Nä men tillslut somnade jag om och klev upp vid 11. skönt somfan! Kollade upp bussarna och så, så jag skulle kunna komma precis tills ja började. Ah då stog det att det gick en motorvägsbuss från motorvägen runt 1. Så jag gick dit och satt mig när jag kom ner till timrå. Så satt jag och väntade och väntade.. Så ser jag att det kommer en 610 ( motorvägsbuss som går igenom timrå först ) nere vid skogsvägen, så jag långlöper dit ner. Så när jag kommer ner står den still?? jahaaa... ja då ser jag precis hur motorvägsbussen åker förbi där uppe.... Sen kommer den bussen det stog 610 på och då hade den ändrat till 609... Så jag fick åka lång vägen genom birsta så jag kom försent igen.. fan hata din tur.. fel att dom ändrar där upp på bussen innan dom åker. fan.

ah kom till skolan iallafall och hade svenska och webbdesign.. Slutade halv 5 och då var det hem fort somfan för att sedan åka och träna vid 6. Nu ligger jag äntligen i min efterlängtade säng och äter jordgubbs cheescakeoch dricker pepsi! Nu blir det andra avven ( L )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0