hihi

hohihahemoha
idaaag har det varit en jobbig jävla dag. Först hade jag en lektion på morgonen sen hade jag nästa klockan halv 4?? kul lixom.. fick sitta på skolan i flera timmar och ba vänta och vänta. Men jag träffade iallafall johanni en snabbis som är hemma i timrå över helgen ♥ blir alltid lika gald när jag ser hon!



Lektionen jag hade klockan halv 4 var iallafall specialidrott. Ett bra val utav mig tycker jag, eftersom det ända jag behöver göra är att träna som vanligt med mitt lag och skriva som en träningsdagbok om alla träningar. Sen träffas vi som har specialidrott typ efter 7 veckor och har typ en teorilektion. Sen ska min idrottslärare hålla kontakt med min fotbollstränare och se om jag sköter mig? eller nåt sånt.. aja blir as bra de, 200 p (y)



När den var slut så gick jag och mötte bellsa,LT och vickan. Roligt att träffa dom :D länge sen nuee! åkte med bella hem till timrå iallafall. Sen var det fort hem för att sedan åka på träning. och träningen gick bra! känns som att jag börjar komma igång igen! har varit en massa problem imon fotbollen och jag har inte varit säker på om jag viljat fortsätta. men nu jävlar! he he


aja blabla
nu blir det true blood ( L )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0