min helg

haft fullt upp i helgen kanske ni märker??? he he. Plus att jag inte haft nå batteri, eller jo de har jag men jag ville spara tills idag. Lixom söndag, då vill man alltid ha en datta.

Fredag
skola först då, sen drog jag och Linnéa hem till Sofia och fikade. Vi köpte med oss en massa gotta, så hade även fia bakat en massa, sötisgomman min! Kommer sakna sönder hon. Satt där ett jävla bra tag och snackade en massa skit sedan åkte jag hem och då hade mamma kräftskiva här hemma. Åt lite snabbt, sen kom bella och hämtade mig. Vi åkte och kollade på match och efter den vart det max :)

Lördag
klev upp klockan 7 och ville helst bara dö. Åkte iväg till lucksta och spelade match. Förlorade. Sedan hem och fixade och dona här hemma. Sen drog jag ner till Sofia där vi åt mat alla tjejor. Vart som en liten avskedsmiddag :( vi åt och hade det mys. Sen drog vi in till stan. först på nån jävla fest som sög så då drog jag till bosvedjan på fest. Hade svin kul :) skulle igentligen inte dricka men Bella kom med sina drinkar i högsta högg så då tackar man ju inte nej. he he. Sen Blev det max och stan. drog hem till LT och sov där.

Söndag
vaknade idag och var helt död. Aldrig vare så trött i hela mitt liv tror jag som ja var igår. Vi drog bort och städade lokalen vi var i igår. hua säger jag bara. hata att städa! sen drog vi på max...och efter den lallade vi omkring sen åkte jag hem. Känner att jag bara vill sovaaaaaa men jag hålle på att tvätta kläder som jag tänkte ha imorron. Har skolfoto men jag har inte bestämt mig om jag vill vara med. Men det är ju bra att vara förberädd om det nu skulle bli så. Får se om jag orkar hålla på att fixa till mig imorronbitti helt enkelt!


hahah förra året.
inte OK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0