praktik

Kom typ nyss till skolan. Och nu sitter jag här och letar praktikplats. Vi har som sagt praktik nästa vecka och 3 veckor framöver, MEN DET ÄR JU SÅ JÄVLA SVÅRT ATT FÅ! har ringt runt en massa nu men det går inte bra för mig!

hahahahahaha
ringde till växeln i timrå alldeles nyss för jag ville att dom skulle koppla mig till resurs centret. Så satt Linnea brevid mig. Och då vart jag skit nervös så när dom svarade så sa ja : Kan ni skjutssa mig till relax centret.
HAHAH så började båda asgarva hahah. ah gu
aja har inte tid måste ringa mamma och fråga om jag kan få på hennes jobb

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahaha :D

2009-09-29 @ 14:47:41
URL: http://johannamagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0