sjukis

jaha när jag äntligen började känna mig bättre vaknar jag upp med världens halsont och kunde knappt andas. Känner mig dock lite bättre nu så det är ju bra. Blir alltid dödssjuk när väckarklockan ringer på morgonen sen blir det bättre när jag fått sova ut, haha.
Håller på att kolla på massa avsnitt av true blood. Såg något avsnitt på det för någon vecka sen och då tyckte jag det var svin bra, men sen har jag lixom glömt bort det, men läste BB blogg idag och såg att hon hade skrivt om de så då kom jag ju på att jag måste fortsätta kolla. Det är så jävla braaaa. Påminner om Twilight!

Nä nu ska jag äta lite sen ska jag kolla på lite mer avsnitt. Det är väl vad jag lär göra idag. Men jag har faktiskt funderat på att plugga... Det vore ju jävligt skönt om man var klar med saker som ska vara gjorda. Har jävligt mycket i skolan nu känner jag.



http://svt.se/2.112760/true_blood


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0