söndag

hej länge sen
har inte haft tid att skriva här nå.
ja vad har jag gjort i helgen då?
inte nånting.. typ
spelade match igår i mot njurunda, Vi spelade oavgjort. Lika bra de känner ja.
Ja efter det åkte ja hem, chillade litt. åt litt. ....
sen kom linnéa till mig. Tog en vandring ner till en lägenhet matilda och erica har för dom är hundvakt till en skit söt hund som heter sixten. ah så de va litt folk där och drack.
Sedan åkte jag och Linnéa hem till mig och myste på ba.

Idag har jag stäääädat rummet kan jag lova. Tog fan en hel dag. Det var inte nådigt! fan va jobbigt de va. Men så jävla skönt nu när det är klart!
När jag var klar med det åkte jag ner till kim där Linnea,Natta och magda också var. vi kollade på film och så.

Nu ska jag sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0