svininfluensan ba häng

gu så dåligt jag mått idag. Fast jag var ändå på skolan idag för vi hade nån redovisning.
Idag har jag valt bort engelska B också.. haha hur ska detta gå? men vafan jag fick verkligen kämpa för att få G i matte A, så hur skulle jag då få godkänt i Matte B? Nu har jag valt till psykologi A iaf, får väl se om det är bättre!

Efter skolan har jag bara legat och sovit tills nu ungefär. Har lagat mat också, skit gott ( L ) Nu sitter jag här och väntar på Linnéa, hon ska komma hit och se på Idol hohooh så jävla braaa!
Johanna kommer hem snart också. wiho! hoppas hon också kommer hit så man får krama na litt =D .
nu finns det bara en sak att säga
hååååååll käftN


Kommentarer
Postat av: fiali

har också valt psykologi A :)

2009-09-12 @ 13:42:22
URL: http://fialii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0