TENNIS

idag hade vi nutidsfrågot på samhällskumskapen.
Då kom det en fråga om nån tjej som tävlade i någon sport. Kommer inte ihåg hur frågan var.
Men precis när hon hade läst klart frågan och skulle precis säga de 3 alltenativen slänger sig Julia över bordet och skriker i mitt öra:
-TENNIS!!! DET ÄR TENNIS! jag kollade på nyheterna igår!!
hahahahahahahaaa

kan ju säga att tennis fanns inte ens med i alltenativen. rätta svaret var typ stavhopp.
hahahah tror jag aldrig skrattat så mycket i mitt liv iallafall!
hon trodde hon kunnde alltså lillegomman hahahah

Kommentarer
Postat av: julia

hehe, jag tror fortfarande att de skulle va tennis!!! lena lurade oss.....

2009-09-15 @ 16:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0