tråkigdag

Idag har jag sovit,ätit,kollat på film, sovit, ätit, kollat på tv, sove, äte blablablablaa.
vart inget pluggande och jag städade inte rummet som jag också tänkte göra. haha vill bara ligga och tycka synd om mig själv när jag är sjuk! haha.
Tur att idol har börjat iaf. Så jävla bra, fast ibland vill man ju bara dö för vissa är ju så jävla pimsamma. haaaaaahaa.

Just nu vill jag helst bara slänga bort mina fotbollsskor och allt som har med fotbollen att göra. Fan. Är det här det ska ta stopp? ja jag vet inte alls längre. så jävla less är jag. 11 år har jag spelat, och nu bara försörs alltihopa.


roslagencup 2005, final mot AIK

 <--- hahah jag som målvakt


örebrocupen 2006

 --

göteborg 2007 och mittnordencup


cup komunal med landskapslaget 2008


ifk timrå damlag 2008


2009






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0