vinter

Jag älskar verkligen att somna efter skolan och vakna nu?!?.......................................
fan. Nu kommer jag inte kunna somna..
Och bra mår jag ikke! nåt är ju felande. Vill inte blir sjuk igen, Har inte tid att vara sjuk! Men nästa vecka börjar praktiken i 3 veckor, fast jag har inte fått någon praktikplats än :o? hm.. Sen är det ju lov. Det bästa lovet på hela året faktiskt! he he.. skojja. Men det är faktiskt bra eftersom det är min födelsedag då! wie

ah så hörde jag att det snöade uppe i ösertsund också! Så imorgon kanske det kommit hit och då äre kanske dags att laxa fram dunisen och brädan min kanske? ta ett åk i backen skulle inte sitta helt fel..

jaaja nu har jag tankat lite avsnitt av the o.c ♥ så nu ska jag kolla på det tills jag somnar.

 

... CALLE MÅSTE GÅ VIDARE I IDOL!!!! ( L )
fast det viktiga är att Erik vinner hela skiten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0