full dag!

Efter att ha sovit ca 3 timmar så kom jag upp i tid och kom till och med tid till skolan (y) bra jobbbaet
Va på skolan hela dagen och lalle på. Sedan tog jag bussen till timrå för att gå på vårdcentralen där jag fick antibiotika.. möms! varför dådå?
nä sen gick jag och mammsen och handlade lite mat, och sedan blev det buss tillbaka till stan och buss igen till södermalm och då var det bara att börja laga mat, medans linnea städade ( L ) så dukti, hon håller fortfarande på med det men jag måste sova litt känner jag! he he

spelade match igår också, och det gick ju inte så bra! eller jo vi vann med 4-1 men jag gjorde illa me :( hon skulle skjuta bollen men träffade mitt smalben istället, jätte bra jätta fin stor blå boll jag fick på benet + en lårkaka på de (K)

jaja
nu blire sössa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0