lääääs dåå

jaha länge sen!
har inte tid längre att blogga här. Förr skrev jag jämt, ibland flera inlägg om dagen? jaha vad hände med det.... aja. Dom senaste dagarna har jag mest varit på skolan ( L )... känner mig så duktig den här veckan? som idag. så försov jag mig, Linnea låg i sängen och det såg så skönt ut att bara krypa ner igen och sova. Men jag kämpade mig upp på skolan ändå, fast hann bara komma dit sen slutade jag :PpPPpPpp... följde iaf med tessan till frissan och satt där medans hon klippte sig, lillgomman det vart så fiiint :) sedan vart det stan en sväng och träffade bella och sedan handlade jag med mig cola hem. japp! jag har börjat dricka cola nu när jag bor med linnea? helt sjukt. Förr hatade jag cola, eller inte hatade men jag tyckte inte om...fanns bara pepsi för mig. Linnea åkte iväg en sväng när jag kom hem och sen hade hon köpt med sig en marabou. En helt vanlig utan massa grejjs i, och sån brukar aldrig linnea köpa hon brukar alltid vilja ha en massa grejjs i. Men hon tänkte på mig :') för det är den ändå chocklad jag tycke hon! lille tötisen min.

Sedan åkte jag iväg på träning. hade först löpning sedan fotbollsträning och sen möte. så det vart sent ikväll! men när jag kom hem hade Linnea städat heeela lägan så fint :')

nu ställde linnea en dum fråga till mig också... så nu vart jag irri... haha va sjuk hon är.. extremt dum......

aja ett helt meningslöst inlägg. Nu har jag skrivit för resten av veckan.
har match på lördag morgon i huddik så ska nog hem till mammsen och sova imorron. SAKNAR HENNE MEST (L)(L)
Kanske ska tillägga att jag har nationella imorron i svenska... i 6 timmar (K) wie...


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah ja men hur ska jag veta vad dom som har pollen gör i typ afrika? hur fan ska jag veta att dom har apotek där? haha...måste ju fråga. loove you

2010-04-23 @ 01:39:37
URL: http://linnearing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0