mammi

ja nu ha jag inte skrivit här på länge.
har haft fullt upp helt enkelt.. hehe
i måndags var jag iaf i övik och spelade match, vi förlorade men vi spelade bra iaf! Och imorgon ska jag till östersund och spela match så ikväll ska jag hem till mamma och äta å ta det lugnt bara :) ska bli så skönt att slippa och laga mat!! är så less på att städa och laga mat varje dag haha.. Annars i veckan ha vi bara tage det lugnt och myst på. Hatar att inte vara 18.......... kännes som att alla man känner är 18 nu och bara är på krogen varenda dag.. haha. jag och kim (L) snart så kommer vi också!! hoho.

nu ska jag snart fixa mig lite och städa upp lite här. sedan blir det ner till stan och sedan hem till mammiii.


Kommentarer
Postat av: Kim

du och jag gumman!:'))

och varför hörde du inte av dig när du var i timrå?

SKANDAL

2010-04-10 @ 20:32:31
Postat av: amandy

JA jag tänkte göra de :)))faktiskt.

men jag kom hem vid halv 8 och då satt jag och mamma och åt i typ en timme sen kollade vi på solsidan och då vart klockan typ 10 också skulle jag ju upp tidigt dan efter så jag gick och la mig svin tidigt! sryyyyyygommman du får komma till stan och myse på me oss:D

2010-04-12 @ 12:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0