mobbad chey

Är sämst på att upptatera jag vet, men vad gör de om 100 år? ne jusde ingenting :)))
Ha inte vare på skolan de senaste dagarna för jag har gjort illa foten och jag har fått massa utslag i ansiktet och halsen? ja jag vet inte alls vad de sitter i. . Hoppas på att de försvinner till helgen för i helgen händer det bara en massa festligheter! hihi.

Igår
sprang jag och linnea runt hela kvartet och letade efter tvättstugan, men ikke hittade vi den... Men sedan ringde hennes morbror och sa att den låg typ nedanför huset bara.. jaha jätte bra. Men istället lagade vi fläskfilé och potatisgratäng och mös på hela kvällen.

idag
ställde vi klockan klockan 9 för vi skulle gå och tvätta. tro ni vi vaknade eller? nee ... klev väl upp vid 1 någon gång. Så åkte linnea iväg och jag låg bara i soffan och tyckte synd om mig själv för jag ha fått mer utslag på halsen.... Sedan kom hon hem igen och vi lagade mat, sedan kom matilda erica och julia hit och började föra med Linnea, men inte jag eller för jag hade träning. Så jag åkte på den och spelade klart cupen vi höll på att spela. De laget som vann vann ett påskägg lixom :)) och mitt lag vann då såklart! hoho. Sen kom jag hem och då såg de ut som sataN här, hihi nejdå. Dom var fortfarande kvar men nu har dom dragit, så nu har jag gått och plockat efter dom.. he he, och nu sitter jag här själv medans dom är på krogas... vad ska jag göra nuda?

nja får vänta tills imorron för dååååå blir partuuu :)) he he..
ber till gud att jag får tillbaka mitt ansikte! haaha........
ja ja
bla bla
hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0