ajaj

Denna helg har varit väldigt nice! nyktert och härligt. hoho
Inatt fick jag och Therese sitta uppe och vänta på att mamma skulle ringa så vi skulle hämta henne i stan. Ja det blev väldigt sent så idag är jag vääldigt trött eftersom jag har nyss varit och spelat match. Vi vann med 4-1 och har nu dragit iväg i serien och jagar nu serieledarna. Synd att det är så mycket poäng som skiljer bara... men 2a är nice det å!
sååå idag på matchen så fick motståndarna öppet mål så jag slängde mig framför henne när hon sköt och fick bollen rakt i ansiktet :(( låg och tyckte lite synd om mig själv ett tag och när jag ställde mig upp så hade dommaren blåst straff till dom??? jaha han tyckte mitt ansikte såg ut som min hand...
aja
skola imorgon... men nu är det nära! 6 dagar!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0