FORZA TIMRÅ

idag hände det!
vi vann över serieledarna Sund och ligger nu 2a i serien. Jag har aldrig vunnit över sund och det har alltid varit hatmatchen, men idag äääägde vi sönder dom! 3-1. Det märktes att vi verkligen ville vinna för vi kämpade verkligen tsm hela laget! och jag gjorde mål NICKMÅL!! äntligen, wiho. kul att få göra lite mål när man är mittback.
haha och fjantar kan man tycka dom är också. När de skulle tacka efter matchen sa dom : bra spelat och lycka till i 3an nästa år. Eftersom dom ligger etta med väldigt mycket poäng så lär dom gå upp i 2an. Men jag säger bara: hellre i 3an än att skämma ut sig i 2an. ( de går upp i 2an och förlorar alla matchen som förra året) Ha Ha Ha.. AJA vi vann!

annars då? Har vare på Timråland som var awesomeeeeeeeeeeeeeee, festat en massa och spelat matcher typ.

Ikväll ha jag vare med alla flickor små och cyklat och ätit donk hihi.


 


Kommentarer
Postat av: Jasse

Duktig tjej amanda! saknar dig puss

2010-08-26 @ 12:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0