mammas

ännu en helg har gott! kult.
Var med johanni på memento och hade kul som vanligt!
spelade black jack och trodde vi var proffs, utan att veta hur man gjorde :))) flaxa runt där med händerna och visste inte vilken vi spelade mot. oii
drog långvurpan på väg hem och slog huvvet så jag trodde jag skulle dö.

Igår spelade vi klart skinkcupen!! och mitt lag kom 2a. precis som vi ville :D:D:D vem vill ha en skinka lixom när man kan få godis????????? mammas...
Tobbe filmade hela träningen också... ska bli kult att se... verkligen... jätte... hei


Kommentarer
Postat av: Andrea

Fin blogg du har! Du verkar vara en riktigt rolig tjej. Kolla gärna in min blogg. :)

2010-12-28 @ 19:08:22
URL: http://dessiochandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0