tiista

oii
I helgen hade jag en vit helg, vad hände? första gången på väääldigt länge.
de bli de ändring på i helgen!

annars då?
skolan rullar på, tråkigt som vanligt. fotbollen rullar på, går inge bra för mitt lag i skinkcupen.
Igår hade jag kult med johanni, gled runt på birren och letade julisar. För vilka pengar då?????? NÄÄ jag är så jävla pank så jag vet inte vad... fattar inte vad jag gör med alla pengar??? Jo de vet jag... hahah. hej

just nu
sitter jag på skolan och tråkar... Åkte med johanni in, väldigt skönt att slippa bussjäveln. Sitter och väntar på Tes som jag lider med väldigt mycket, lille.

 

och
idag fyller Eric 19 år!!!! wihooo Grattis gommmmma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0