du trodde de va

Dagen började med att Matilda,Erica och Linnea kom och hämtade mig vid 11 tiden. Sedan drog vi till max och åt litt. Sedan åkte vi in till tingsrätten. Satt på rättegång i ca 5½ timme. Väldigt drygt men det gick bra! Drog en pizza på det också, satt jävligt fint.

SÅ bli jag så less att jackie vann paradise.. patrik okej. men dum jackie som röstade ut cimon.. neee. 

just nu vill jag helst bara hoppa av skolan också. Är så sjukt skolless så jag vet inte vad, ligger efter i allt och jag orkar verkligen inte bry mig heller.. nåt är ju felande. jävla nti. vene vad jag ska göra. Hinner inte med allt........... 

cry
gu va jag grina hela tin
hahah  nu äre bra
 


Kommentarer
Postat av: Kim

Lille gumman då:( hua. Love you!<3

2010-02-03 @ 17:04:04
Postat av: Johanna Sundström

Kan du ringa mig?

2010-02-03 @ 20:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0