freeeeeeMAN

jahajaha du trodde verkligen att de skulle gå vägen de här va?
ha ha ha ha ha ha ha
okej......
men de gjorde de ju inte :)))))))

idag så skulle jag till naprapaten i stan och få massage.. och vad händer? jooo när jag satt mig på bussen från mig påväg ner till timrå så börjar jag tok blöda näsblod.. haha. och jag stoppa handen i fejjan och kladda ut blod i hela ansiktet sen lät jag allt droppa på halsduken. så vart det ju inte bättre av att det satt jätte mycket folk på bussen.. haha... aja men inte kunde jag åka in till stan sådär iallafall så jag hoppade av i timrå och blodet rann lika mycket då, också gick jag upp till praktiken och fick ringa och avboka.. he he ahh jätte braoooo ska dit imorron istället.

SÅ KOM FIALI HEM IDAG OCKSÅ <3<3<33<3<3<3<333<3<3<3<3<33<3
har umgåtts med henne linnea matilda erica och sara
mysmyssssss
hejåhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0