jahajaha

faaando ja suge ju på det hära med att blogga..
men jag känner att jag inte riktigt har tid faktiskt!
Har träning ungefär varje dag :))) jahajaha...
också har jag praktik nu för tiden med alla småbaern på vivsta.
väldigt jobbigt men bättre än skolan! synd ba att jag har 570 prov jag måste göra,
fast jag har några veckor påme så de ska nog gå braaooo. hoppas ja..

Igår hade vi lagfest iaf! väldigt roligt till en början men sen vart jag typ dödssjuk.. ne men jag ha vare sjuk typ hela veckan och så kom det tillbaka igår .. men jag hade kul ändå.
Vi åt pizza
drack
lekte en massa lekar och jag höll på att dö av skratt! (och där försvann rösten) ha ha..

En massa bilder lär ju komma men lägger in EN för tillfället.
he he



ikväll bli de mys med flickorna som jag ha saknat jetttttte myckeee. 1000 år sen sist jag var med linnea???? de funka inte!!! saknar min bebis. också är johannii hemma i timrå :D:D:D <3<3<3<3 wie,kan inte bli bättre. också kommer fia hem imorron!!! bättre än så går de inte att bli.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0