mcdonaldscupen

Ja i helgen har det varit donkencup som varje år. Förre året gick vi till final och iår va det bra nära iaf :D

i fredags hade vi först match mot bjurholm som vi vann, sedan va det 2 matcher i lördags mot bik och brunflo. Vi vann våran grupp och fick därför spela klockan 8 på söndagmorgon :)))) kulkul. tro inte ens vi hade vaknat när vi spelade den matchen så det blev oavgjort och därmed straffar. Tur att vi är så grym och lägga straffar så vi vann såklart och då vidare till 8delsfinal, och även den vann vi. så blev de kvartsfinal och då mötte vi ett jäveligt bra lag, nog det bästa laget på cupen tycke ja! men vi lyckades hålla 0an iaf så det blev straffar och då vann vi :D hihi. Sen var iaf jag jävligt död och ville helst ba hem och sova. sov typ 3 timmar natten till söndag (y) Nä då skulle vi möta SDFF i semi, och dom va sämst HA HA ... näää jätte dutti mest bella som gjorde en glidis på mig ( L ) nä men dom vann faktiskt.. fast inte med så mycket som DOM BORDE GÖRA.. hihi. aja vi kom 3/4 av 32 lag! .. sen va jag död. hem la mig i sängen och ligger där fortfarande, kan inte röra mig..:( MATCH IKVÄLL MOT SDFFS DIV 1 LAG wiee peppa....


haha måste också berätta att jag i lördags efter sista matchen började jag blö as mycket näsblod som aldirg slutade blöda, tro jag blödde i typ en halvtimmeee. Sen kom bella och stoppade upp en tampong i näsan på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0