nu tro ja väl

Nu vart jag väldigt irriterad här
vad håller svenska folket på med egentligen?
nu syftar jag på medlodifestivalen som jag tycker är skit tråkigt att se men ändå så kollar jag när jag har tid.. Jag fattar inte vad folk tänker med... skickar vidare nå jävla grin musik som hör hemma på lugna favoriter men fan inte på nå jävla eurovision song!! ska man behöva skämmas iår igen. Förra året skickade vi vidare någon jävla teaterapa som lät som en jävla mans skata när hon lalla på där på scen..trodde lixom att resten av världen skulle sitta och hejja på sverige där hemma i sofforna när hon klev in och börja gapa. vad fick vi ? typ en poäng av norge för vi gav dom en 12? nää nu äre bra kände ja. såg slutet förra lördagen och då skickade vi vidare nå jävla småflickor som stod och spelade dragspel och sjöng en jävla sommar barnvisa. Idag var den nån låt som var hyfsat bra som skulle kunna klara sig ganska bra tro ja, men nää inte gick dom vidare eller!! inte alcazar förra gången heller....
Alcazar- stay the night eller måns zelmerlöw- hope and glory, lova ja hade tage hem hela eurovision song contest förra året om svenska folket skulle tänka till lite när dom rösta!

haha va ba tvungen att säga de..
hejdo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0