wie

Dagen började ju skit iaf för det var så jävla kallt ute att jag höll på att dö. Kändes som att jag var med i nån jävla film där man frös till is när det började blåsa för då kunde man verkligen inte andas haha. Också när man komme till skolan så fanns det ingen jävla värme där heller så då fick man sitta med jacka mössa och vantar på lektionerna (y)
Efter skolan så hann jag bara hem en stund innan jag åkte till nordic för att spela match! Vi mötte sund då och fan då äre bara att cutta. det blev 1-1 iaf och jag gjorde mål hihih :D
Nu ska jag kolla på paradiseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

rättegång imorgon också. Känns som att det kommer gå skit braaa!
blir att äta med tjejorna innan också! vet ju inte hur lång tid de dära komme ta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0