skola

Idag började skolhelvetet igen. vill helst ba dö för jag orkar inte se den här skolan nå mer.. men vad ska man görra.. Sitter på grafen nu iaf och fick nyss reda på att jag har VG hi hi ih ih iihihihhiiihihhihhiih nöjd_tjej_92 (L) Också får jag ju träffa Tes igen, min lille gopluppppp. Hon ska hänka med mig hem idag så ska vi spela in en film som skulle vari klar för 100 år sen. hehhehehehehehehheheheheh näääää nu har jag annat för mig..

Måste också säga att jag har världens gulligaste bästa störda idiotiska sötis bäsis Linnea Ring som räddade min dag igår. Hade inge snus kvar.. så får jag ett sms där det står '' kolla i din brevlåda'' så har hon lagt en dosa i där ( L ) poss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0