ja men de va ju ett tag sen

joda

har mycket att göra nu för tin, som jag säger i vaje inlägg.
Ha som vanligt mycket fotboll men de gillas!
spelade match i torsdags mot alnö, vi förlorade men jag gjorde ett jävligt snyggt mål iaf! mhihih
Igår drog jag Lelle och Ida ut till Pettsson som bodde långt åt helvete iaf :D men det var mysigt! glodde på film och snackade skit!
Idag har jag pluggat :SssSsS...
men de skönt att få liiiiite gjort eftersom jag har så jävla mycket kvar... ha typ 2 dar på me (y) yäy
.. Hannah räddade min kväll iaf och tog med mig på max där vi mötte upp Bella och Lty och köpte lyxmilkshake! HUR GOTT???? köpte dom jämt förra sommaren och ja e så gla att dom är tillbaka iår igen!! sedan drog vi hem till turtons och mös på där och nu ligge jag hemma i sängen.
Träning imrrrrrrr yä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0