ma datta is back

jaa nu funkar trådlösa igen och jag har fixat laddare :D:D:D


i söndags spelade jag match iaf, fick en spark i huvudet när jag skulle nicka och rammlade ihop. Trodde näsbenet hade gått av men jag hade mest ont i mina ögon för dom bara gick i kors på mig. Jaja låg där ett tag och tyckte synd om mig själv sen ställde jag mig upp och spelade igen.. Kännde att huvudet bara snurrade på mig men jag spelade klart matchen ändå.

Efter matchen i omklädningsrummet blev det bara svart. började tokgrina och ville bara sova. Så jag fick åka in på akuten och det visade sig att jag fått hjärnskakning. ha ha.. ingen allvarlig som tur var så jag mår redan bättre!

 


ahaaaa?


har pluggat jävulen också.. nästan klar... snart sommarlov... <3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0