niceee

nu äre sommarlov!!! kung kung kung
Och den kunde inte börja bättre än vad den gjort :D
i torsdags vart det lite studentfirande på dagen. Var och kollade på alla finfina studenter som gick för trappan och åkte vagn. åååååå ett år kvar :')




Käkade go mat och drack med Kim och tes innan vi drog vidare. satt ute med massa folk och hade de nice! spelade lite fotbolll och sådär i klackeskona, vet ju hur de bruka sluta men det slutade braa. hemresan slår allt! ha ha ha...


´



I fredags vart det förfest hemma hos fia. Vi käkade jordgubbar och drack en massa! hade sjukt kul. Förfesten slutade väl med en 40 pers där hemma. och bäst på festen var  Peppe och Eva! haha söt. Sedan kom Antåån och hämtade mig och jag drog till maland på fest. Johanna kim och nattis var redan där, hade åkt dit ungefär 10 min innan mig? hahaaa. sedan blev de efterfest och gå i spöregn på lördagmorgonen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0