back at shcool

helgen har varit nice somfaen!
i fredags blev det till att åka skoter med Linnéa, så jävla roligt synd ba att man inte kan åka så mycket mer nu..
sedan drog vi hem till mig och kollade på film, matilda och sabina kom förbi en sväng också och gjorde oss sällskap. I lördags vart det fest. förade i timrå hemma hos joel sedan drog vi till fagggga till tobbe. niceeeeeeee. vid 4 tiden började jag känna press att åka hem eftersom jag hade match dagen efter, inte braooo! ha ha, har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv igår, fyyy. matchen gick skit, iaf för mig! vi mötte sundsvalls div 2 och 1 lag så man kan väl skylla på derååå! hihi




Nu är jag tillbaka till skolan igen och jag mår skit för de! fanfanfannfannfnannfna vill ikkkkke...... skönt att de snart är lov igen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0