hej på dig

Linnéa och jag har fått till det skit fint i lägenheten.
Buhuu vill aldirg flytta härifrån! stortriiiiiivssss :))
Imorse klev jag upp klockan  6 för klockan 7 var det samling på westhagen för match! Tror ingen av oss hade vaknat riktigt för bra spelade vi inte iaf, och därför förlorade vi...:(( så nu blev det ingen semifinal imorron... Åkte dirr till lägenheten efter matchen och tog världens längsta bad ( L ) sedan la jag mig och sov igen och sov till ca 3. he he. Sedan kom linneas madri och anders och fixade tv till oss :D wiho, luke boy var med också, lillgosen. även lille leo. sedan åkte vi ner till ica och köpte lite dricka. Nu sitter jag här och linnéa ligger och sover. Vi hyrde film förut också så det bli en lugn kväll ikväll!

det va min dag
ah jete braaao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0