jahajahajaahaaajaksaköodskaöspoaösadpasldasHEJ

chacha bloggääään
hah din fyle

i tisdags åkte jag till kovland med Linnea och umgicks där hemma hos jullan och nikke. Sov där också och delade på en liten soffa med min bebis ( L ) sedan tog vi de ba lugnt igår, gled en sväng och lite så.

Nu är jag på skolan.
har nyss lärt mig lite grepp och sånt där som är behövligt. ah jetebrao.
vad mer? ne jag ha inte gjort ett skit idag på skolan, känns lite onödigt att jag åkte hit ens??? måste nog ta tag i pluggandet när jag kommer hem.. men jag vet ju hur det brukar sluta... hihi
poss på tes som ser lite suris ut??
hon har hittat ett nytt spel på fejjan som hon har spelat heeela dagen.. kanske det hon gör. ne jag vet inte alls...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0