linnea ring 18 timrå söt

Idag är det absolut ingen vanlig dag iaf för idag fyller världens bästa vän LINNEA RING 18 år !!!
helt sjukt asså hahah. Men jag är inte så glad för det.... bra nu kan hon ju köpa snus och sånt där till mig när det är nöd och så. men hur mycket kommer man se henne framöver tro?? haha krogen nästa ha så kul kram!....

 

ne men jag kommer ihåg när vi typ var 14och det ända vi sa typ var : ååå vill vara 18 NU! längtar tills jag fyller 18! och fan va kul vi kommer ha när vi blir 18!

hihi och nu är du 18 lillfisan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihihii tack älskling.. snart är det din tur också....några år kvar bara;) hahah love you

2010-03-02 @ 23:14:58
URL: http://linnearing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0