lov och ångest

varför har jag ångest över att lovet snart är slut under hela lovat?
i måndags började jag nästan grina för då var det bara en vecka kvar innan jag skulle tillbaka till skolan... ja där har man ju inte varít på jävligt länge iaf, och lika bra de känne ja!

ha haft ett nice lov iallafall.
detta ha jag gjort:
spelat match
tränat...

ne skojja ha gjort mer också..
-varit i kovland och pantat burkar för att kunna ha råd med glass, varit på långprommis med monstret själv, möse på med jullan, ätit chips och drucke euro shopper saft.
- biteline med tjejjorna
- fäääästaa
- sett film och sånt lall
- myse på med bästi
- glide
- sovit mest
- tyckt synd om mig själv

typ dääääärååå!
poss

..också i helgen blire utgång såklart! 
match också.. inte bra, men de går. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0